اخبار

چهارشنبه, 12 آبان 1395 12:44

سنگ سفید ولوکاس یونان

 

Volakas White Marble

سنگ ولوکاس یونان

قابل توجه مهندسین ،انبوه سازان ومشارکین در ساخت وساز

سنگ بسیار زیبای  سفید ولوکاس یونان مناسب کف و دیوار ورودی ساختمان ها ،ستون ،سنگ دور آسانسور،سنگ کف آسانسور،حمام ،لابی ،روشویی  و سنگ سرویس های مستر لوکس ، سنگ صفحه کابینت ، پله ، راه پله، و ...با قیمتی رقابتی و کیفیتی باور نکردنی

موجود است.


چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395 04:51

سنگ چینی هرات

سنگ چینی هرات

سنگ مرمر سفید هرات دارای ویژگی های منحصر به فردی چون: استقامت, ساب پذیری بالا عدم وجود خلل وفرج در آن سبکتر بودن آن از سنگ های دیگر,قابلیت جذب آب بسیار پایین ,شفافیت وقابلیت نور دهی و مهمتر از همه جدا نشدن از نمای ساختمان در اثر عوامل جوی وقابلیت برش و نصب بدون دردسر آن است. هرات تولید کارخانه مشهد واصفهان می باشد.قیمت این سنگ در مشهد, تهران,اصفهان وشیراز یکسان است.

پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1395 05:40

سنگ مرمریت کرم رویال اصفهان

سنگ مرمریت کرم رویال اصفهان
سایز ٣٠*٦٠ در ضخامت ١،٧ سانتی متر
تحویل در کارخانه اصفهان با بسته بندی(پالت) قیمت ١٢ دلار هر متر مربع

تحویل در مرز عراق ( حاج عمران) با بسته بندی و هزینه حمل، ١٣،٥ دلار
قیمت متراژ بالا نقد

صادرات 11نوع ماده معدنی در سال 95 مشمول مالیات می شود...

معدن 24: 11 ماده معدنی خام مشمول مالیات صادراتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شدند.

 به گزارش خبرنگار معدن 24 بر اساس تبصره 8 ماده 35 قانون رفع موانع تولید کرومیت، کلوخه سنگ آهن، سنگ آهن دانه بندی شده ، خاک سرب و روی، سنگ تزیینی و ساختمانی به صورت کوپ و قله، خاک و سنگ گچ انیدرید، کلوخه سنگ آهک، کلوخه باریت و سولفور مولیبدن از جمله مواد معدنی است که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان ماده معدنی خام شمرده شده اند. 
در تبصره 8 ماده 35 آمده است: مواد خام معدنی درصورت صادرات به خارج مشمول معافیت مالیات از صادرات نمی‌شوند.
پیش از این معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته بود براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، در سال ۹۵ صادرات مواد معدنی خام مشمول مالیات می‌شوند و برای صادرات مواد معدنی خام هیچ نوع عوارضی وضع نمی‌شود اما دریافت مالیات ازصادرات اجرایی خواهد شد.

سه شنبه, 07 ارديبهشت 1395 06:48

سنگ مرمر چیست؟

سنگ مرمر چیست؟
سنگ های مرمر با نام تجاری انیکس و از کلمه یونانی marmoros به معنی درخشان آمده است سنگ مرمر نوعی آهک است که به رنگهای مختلف یافت می شود.
این سنگ در بر گیرنده کانی های رنگارنگ بوده،خصوصیات اساسی آنها رنگ زیبا و جلای خوب می باشد، این سنگها قابلیت صیقل پذیری بالایی دارند تا حد جلای آیینه ای صیقل پذیرند.
از زمان قدیم تاکنون در ساختمان سازی کاربری داشته،بطور اخص در نمای داخلی، دکوراسیون، پله ها، ستون وکف بکار می برند.
سنگهای مرمر در تزئین ساختمانهای بزرگ و مجسمه ها مواد اولیه منحصر بفرد بوده و در مابین ۱۵ الی ۲۰ سال اخیر سنگهای تزئینی و قیمتی به علت افزایش روز افزون صنایع مختلف جوابگوی نیازهای آنها نبوده.
نوع دیگر سنگهای مرمر سنگهای به رنگ سبز می باشد که این نوع سنگها در ایران بیشتر در مساجد حسینیه ها وزامامزاده ها کاربرد دارد.
در صورت موجود بودن مختصری دولومی در آهک ها و منیزیم موجود در دولومی تحت تأثیر عمل دگرگونی با مواد دیگری ترکیب میشود و مرمری تولید می کند به رنگ سبز.
سنگهای مرمر در برابر نور خورشید و گرما و سرما و باران مقاوم می باشند.کانی اصلی تشکیل دهنده مرمر کلست است.
وقتی سنگ آهک به مدت طولانی تحت حرارت وزفشار قرار می گیرد.دگرگون شده و به سنگ مرمر تبدیل می شوند.
در جاهایی که چشمه سارهای آب گرم وجود دارد سنگ مرمر و تراورتن یافت می شود.
مرمر خالص به رنگ سفید می باشد که بهترین معدن آن در ایتالیا و ده رستم بم و قروه سنندج می باشد
.بطور کلی بهترین معادن مرمر دنیا در ایران و ایتالیا وجود دارد که از نظر تنوع رنگی ایران سرآمد میباشد.
تنوع رنگ در سنگهای مرمر به خاطر وجوداملاح آلومینیوم و منیزیم و آهن میباشد اگر اکسیدآهن بی آب در آن وجود داشته باشد رنگش سرخ و یا صورتی مانند سنگ معدن صورتی نقده واقع در آذربایجان غربی میباشد. و اگر در آهن آبدار وجود داشته باشد رنگ آن قهوه ای یا زرد است و اگر دارای مواد ذغالی و منگنز باشد رنگ آن خاکستری، کبود و یا سیاه رنگ است.
بعضی مرمر ها رگه دار راه راه و برخی خالدار یا موج دار هستند.
سنگهای آهکی دامنه ریز که از اهمیت اقتصادی کمتری برخوردارند در نتیجه دگرگونیه ناحیه ای و بعضاً در اثر مجاورتی به کانسارهای مرمر که از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردارند تبدیل می شوند.                                                                                                                                                                                                                                                                                     معادن ایران:در جای جای ایران معادن مهمی از مرمر وجود دارد که از شاخص ترین  آنها میتوان به مرمر صورتی نقده، سبز شاهین دژ، سبزآب باریک آذر شهر، ده رستم بم، پرتقالی کاشمر، سبز توران پشت یزد، سبز بورق یزد،تنگویه(تلنگویه)سیرجان،سبز عباس آباد جلفا اشاره کرد.

 

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در حال حاضر مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، زاهدان، خراسان رضوی و کرمان حضور خود در نمایشگاه این دوره را قطعی کرده اند.

وسعت این نمایشگاه 3300 مترمربع فضای مفید و 8500 مترمربع فضای غیر مفید در مجموع سالن های نمایشگاهی درگیر است.

عرضه کنندگان و تولیدکنندگان انواع سیم برش الماسه، سنگ های رنگی، دستگاه های حکاکی و برش، سنگ های ساینده، انواع باسکول، توزین صنعتی، چکش های حفاری، لوازم معدن، ماشین آلات معدنی، سنگ های معدنی و دکوراتیو، ادوات استخراج معادن، اتوماسیون و مدیریت صنعتی در این نمایشگاه به ارایه محصولات خود می پردازند.

نشریات تخصصی و خدمات بیمه از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

نمایندگان کشور چین نیز در این نمایشگاه به صورت مستقیم حضور دارند که تنها مجاز به نمایش دستگاه ها و ماشین آلات خود هستند.

مراحل بازاریابی و ثبت نام این نمایشگاه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره 3800801-0311 با ستاد برگزاری این نمایشگاه در تماس باشند.

این نمایشگاه 11 تا 15 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر خواهد بود.

نمایشگاه، پدیده ای برآمده از دنیای مدرن است که بنا به ضرورت تولید و عرضه انبوه کالا در سده نوزدهم ظهور کرد.بیش از صد و پنجاه سال از نمایشگاه هایدپارک لندن که سرآغاز به نمایش درآمدن جهان تکنولوژیک بود می گذرد، در ایران نیز فضاهای نمایشگاهی سابقه چهل-پنجاه ساله دارند و سالانه صدها نمایشگاه مختلف در سطوح شهری،استانی،ملی و بین المللی در کشور برگزار می شود که برغم تفاوت های هویتی،به لحاظ نحوه برگزاری و ارائه کالا وخدمات، ساختاری یکسان دارند. در این مدت، نمایشگاه ها به عنوان یکی از کارآمدترین و قوی ترین ابزار تجارت به رسمیت شناخته شده اند.محلی مقرون به صرفه از جهت زمان،انرژی و سرمایه، برای ملاقات چهره به چهره بازار و مخاطب، کشف بازارها و مشتریان جدید،حفظ و تجدید ارتباط با بازارهای قبلی، نمایش زنده محصولات و خدمات، شناخت و مطالعه رقبا و تکنولوژی های جدید و در نتیجه تسریع روند تولید و فروش و همه اینها در یک زمان و یک مکان! شگفت انگیز نیست؟ شرکت در یک نمایشگاه به منزله درخواست ارتباط است و به معنای آمادگی برای “دیده شدن” و رقابت و اقدام درست در جهت ارتباط موثر تر و بیشتر دیده شدن، مسیر شرکت کننده را در دستیابی به اهاف خود هموارتر میکند.